Telefoni teel tellimise tingimused ja kord

Müüja on Tamrex Ohutuse OÜ (edaspidi Tamrex) registrikoodiga 10590451.

          TELEFONITELLIMUSI SAAB EDASTADA:
          TÖÖPÄEVADEL 8.00 – 17.00;
          NUMBRIL 633 7722. 

TELEFONI TEEL TELLIDA ON LIHTNE:
1. Valige kataloogist välja tooted, mida soovite osta.
2. Kui sobivad tooted on väljavalitud, helistage tööpäevadel, ajavahemikus 8-17 numbril 633 7722.
3. Esitage klienditeenindajale oma tellimus ning vastake täpsustavatele küsimustele.
4. Arve laekumisel teavitame Teid kauba kättetoimetamisest.
5. DPD kuller toob tellitud kauba Teile tööle või koju kätte.

Kauba kohaletoimetamistasu on 3,99 eurot (sisaldab käibemaksu 20%), olenemata tellimuse summast. Väikseim tellimuse summa puudub. 

Kaubad toimetame Teieni 2-4 tööpäeva jooksul arvel toodud summa laekumisest Tamrexi kontole. Kõrghooajal võib kohaletoimetamine võtta pisut rohkem aega. Kui mõnda toodet tellimuse esitamise hetkel laos ei ole, teavitame Teid sellest tellimuse vastuvõtmise hetkel ning teatame võimaliku tarneaja.

Tasumine
Telefoni teel tellides väljastame Teile e-posti või tavaposti teel arve. Arve saamisel tasuge see Tamrexi SEB või Swedbanki kontole (a/a Swedbank 221014638522, SEB 10220037110018).

Kui arvel toodud summa ei ole laekunud nelja nädala jooksul alates tellimuse tegemisest, loeme seda ostja taganemiseks tellimusest ning tühistame tellimuse.

Hinnad kataloogis
Kõik kataloogis märgitud hinnad sisaldavad käibemaksu (20%). Kataloogi hinnad kehtivad kuni kataloogi peal märgitud perioodi lõpuni või kuni kaupa jätkub. Kataloogi kehtivuse ajal muudame hindu vaid juhul, kui tõstetakse riiklikke või kohalikke makse või kui tooraine hinnad või valuutakursid oluliselt muutuvad. Vabandame kataloogis ette tulla võivate trükivigade pärast. Trükitehnilistel põhjustel võivad kataloogis olevad värvid pisut tegelikust erineda. Kui Teil paberkandjal kataloogi käepärast pole, vaadake seda SIIT.

Tellimistingimuste muutmine
Tamrexil on õigus käesolevaid tellimistingimusi igal ajal ühepoolselt ilma etteteavitamata muuta. Muudetud tellimistingimused kehtivad üksnes nende tellimuste puhul, mis on esitatud pärast tellimistingimuste muutmist. Käesolevad tellimistingimused kehtivad üksnes Tamrexist telefoni teel kauba tellimisele.


Ostja nõustumine tellimistingimustega
Ostja tellimus loetakse pakkumuseks võlaõigusseaduse (VÕS) tähenduses. Tamrex ei pea oma nõustumisest tellimusega ostjale eraldi teatama. Tellimuse täitma asumist loetakse Tamrexi nõustumiseks tellimusega. Tamrexi kinnitus tellimuse kättesaamise kohta omab üksnes informatiivset tähendust ega ole Tamrexi nõustumus tellimusega lepingu sõlmimise eesmärgil. Tellimust esitades kinnitab ostja, et tema teo- ja otsusevõime ei ole piiratud, ta omab Eestis püsivat elukohta ning on tutvunud ja nõus käesolevate tellimistingimustega.

Kaubaga tutvumine, vahetamine ja tagastamine
Eraisikust ostjal on 14. päeva jooksul õigus saadud kaubaga tutvuda, see vahetada või tagastada. Kauba vahetamiseks või tagastamiseks peab ostja koos kauba ja ostuarvega tulema lähimasse Tamrexi kauplusesse. Tagastada saab vaid originaalpakendis, kasutamata kaupa. Defektse kauba puhul hüvitame ostjale ka saatekulu, tavalise tagastuse puhul saatekulu ei hüvitata.

Tamrex tagastab ostjale tellimuse eest tasutud maksed ostja poolt osundatud pangaarvele hiljemalt 15. päeva jooksul alates kauba tagastamisest.

Tagastada ei ole võimalik kaupu, mis on valmistatud ostja esitatud tingimuste kohaselt (kataloogi väliselt eritellimusel tarnitud kaubad), samuti avatud pakendiga kõik ühekordseks kasutamiseks mõeldud tooted (kõrvatropid, kindad, respiraatorid jne) esmaabitarbed, sokid, aluspesu või muu kaup, mille vahetamine ei ole sobilik hügieenilistel põhjustel. Samuti ei kuulu tagastamisele kaubad, mida ei saa tagastada nende olemuse tõttu, mis on kiiresti riknevad või mille kasutamistähtaeg on möödunud.

Pretensioonid
Defektse kauba eest vastutame ka pärast ülalmainitud 14. päeva möödumist. Pretensioonide esitamise aeg on 2 aastat. Kui Teie tellitud kaup on vale või kahjustatud, võtke meiega ühendust telefonil 633 7722 või e-posti aadressil . Kui Teil ei ole võimalik helistada või kirjutada, tooge vigane kaup koos selle ostuarvega võimalikult kiiresti lähimasse Tamrexi müügiesindusse.

Isikuandmete kogumine ja kasutamine
Tellimuse esitamisega annab ostja nõusoleku oma isikuandmete kogumiseks, kasutamiseks ja muul viisil töötlemiseks. Isikuandmete töötlemise eesmärgiks on tellimuse täitmine ning kliendisuhete hoidmine, samuti turundustegevuse läbiviimine ning turu-uuringute ja otsereklaami tegemine posti, telefoni või muu elektroonilise meedia kaudu.

Tamrexil on õigus koguda ja töödelda ostja poolt meile avaldatud ning ostja tellimuse alusel sõlmitud lepingute täitmise käigus meile teatavaks saanud isikuandmeid, sh nimi, kontaktandmed, isikukood, vanus, tellitud kaubad, ostja poolt kasutatud pangakontode numbrid, andmeid ostja maksekäitumise kohta jmt andmed ning avaldada neid vajadusel tellimuse või lepingu täitmiseks, oma majandustegevuse analüüsimiseks ja kavandamiseks või andmete muul moel töötlemiseks ka kolmandatele isikutele, muuhulgas transpordi-, posti- ja finantsteenuse osutajatele. Tamrexil, meiega ühte kontserni kuuluvatel ettevõtjatel ja koostööpartneritel on õigus kasutada ostja isikuandmeid, muu hulgas posti- ja e-posti aadressi ning telefoninumbrit, oma turundustegevuses, turu-uuringute läbiviimiseks ja otseturustuseks. Tamrexi õigused laienevad ka isikutele, kellele müüja on loovutanud lepingust tulenevad nõuded.

Ostjal on igal ajal õigus keelata oma isikuandmete kogumine ning kasutamine, teatades vastavast soovist e-posti aadressil , välja arvatud juhul, kui jätkuv töötlemine on vajalik lepingust tuleneva nõude sissenõudmiseks või lepingu täitmiseks või kui andmete kogumise või säilitamise nõue tuleneb seadusest.

Teie arvamus on meile oluline
Ootame huviga Teie tagasisidet toodete ja teeninduse kohta aadressil

Kauba kättetoimetamine
Telefoni teel tellitud kaubad saadame Teile soovitud aadressile DPD kulleriga. Kaup jõuab Teieni tavaliselt 2-4 tööpäeva jooksul pärast tellimuse esitamist. Kuller toob tellitud kauba kohale tööpäeva jooksul ajavahemikus 9:00-18:00.

Soovitus: Kui Teil ei ole võimalik tööpäeval kodus kaupa vastu võtta, öelge tellimust esitades Tamrexi klienditeenindajale kättetoimetamise aadressiks töökoha aadress (sh ettevõtte nimi).

Kui Teie kaup on teele pandud saabub Teile SMS’i või e-kirja teel eelteavitus. Seda eeldusel, et olete meile edastanud korrektse telefoninumbri ja/või e-kirja aadressi.

Kui kaupa ei õnnestu üle anda, jätab kuller Teie postkasti pakiteatise, koos edasiste instruktsioonidega. Kui Teile sobib pakiteatisel märgitud järgmine kättetoimetuse kuupäev, toimub üleandmine teatel kirjutatud ajal. Kui Teile ka uus aeg ei sobi, võtke teatisel märgitud kontaktidel kulleriga ühendust ja leppige sobiv aeg kokku.

Teil on võimalus DPD iseteeninduskeskkonnas ID numbri abil oma saadetist ka ise ümber suunata, lugege sellest lähemalt SIIT.

Kauba vastuvõtmine
Kauba vastuvõtmisel veenduge, et transpordipakend on heas seisukorras ning sellel puuduvad välised vigastused (näiteks pakendi avamistunnused, muljumise jäljed vms). Välise vigastuse korral, tuleb see fikseerida kauba vastuvõtmisel. Kuller märgib vigastuse tüübi ning jäädvustab foto saadetisest. Teatage võimalikust kahjujuhtumist koheselt ka Tamrexit. Kahjujuhtum tuleb fikseerida koha, paki kättesaamisel, hilisematest pretensioonidest on DPD’l õigus keelduda. Kui saadetis on vigastatud on Teil õigus keelduda saadetise vastuvõtmisest.

DPD on võtnud kohustuse toimetada kohale kliendi saadetis. Kõik pretensioonid kauba koguse, seisukorra, nomenklatuuri kohta, tuleb Teil esitada Tamrexile.

Küsige lisainfot e-posti aadressil või telefonil 654 9900.